måndag 8 april 2013

Hej!!

Heej!! Idag skulle jag vara med i fgc men jag anmällde mig, sen så skrev min kompis till mig så jag tappade bort tiden. Men på mlc klockan 18.00 så missade jag det :( och Sista mlc klockan 20.00 då kom jag 9a för jag failade typ massa med gånger och så.. Lite otursdag idag på sso :(. men iaf så kommer jag göra fler inlägg varje dag men jag orkar inte eller så har jag inte tid asså gillar inte att inte hinna saker men sånt är livet.....men ska försöka iaf att skriva 3 st inlägg varje dag.. Juste glömde skriva en sak till att min häst har nyss fått en egen box hon är såå glad över den redan<3 ! Angelhearts Smeknamn är Sötnosen<3333333
Ha det gött Kram Abby<3

Nya boxen han fått...Han hade ett annat men han gillade inte det dåå...
men denna verkar han älska iaf...



Gud vad gölliggg du är Angel<33 du älskar mig så mkt, jag älskar dig oxå väldigt mkt min älskling<33 Pözz på dig... :*** 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du kommenterar det värmer!