söndag 7 april 2013

Siri,Lisa,abby och Vanessa

heeej jag och mina underbara vänner tog en liten grupp tävlingar
Bobcats ridbana: Siri fick starta 3 sekunder efter oss :(
Men hon var änså duktig och kom i mål.
Själv kom jag 3:A
Wildmarksloppet: Siri fick även starta 3 sek efter oss igen :(
Men kom 3:a där med xD
 Pole bending:Fick siri även såklart starta 3 sek efetr oss stakare.
kom 2:a xD
Fort pinta:
Där var inet Siri med.
Jag låg så mkt efter så det var ingen ide ;)
Så gick mot fel håll xD


Men så är jag även ledsen:(
På min andra dator kan jag inte ha star stable snälla hjälp lägg en kommentar hur jag ska göra...
REDO?

FP!!!!!!

Snart e det dags

Siri vi väntar på dig :3
Kolla in deras fina bloggar!!
 
//Emmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du kommenterar det värmer!