söndag 31 mars 2013

Interjuv me Lisa Winterstorm!

Heej i dag kommen en interjuv med min kompis och bästis Lisa Winterstorm :3

(fick tillåstelse att låna bilder tilld detta)

                                                           !Lisa Winterstorm!
Infomation om Lisa: Hon är glad och rolig och bor med sin häst i Vingården.
Ridklubb:Frost rainbows.

Bästa med Star stable Oline?
Det är ju hästarna och vi som spelar så klart med.

Hur längde har du spelat SSO: Some where over the rainbow men ärligt talat vet jag inte.

Betyg 1-10: 10 såklart
Bästa uppdateringen: Häst uppdateringen som kommer i april! LÄNGTAR!

Infomation om Frostmane: Han är en paint horse hans favorit mat är clementin
favorit bana: Att springa fort över ägnar.

Vad betyder Frostmane för dig?
Egentligen vad skulle jag göra utan honom?
Han gav mig lycka på SSO och hjälpt mig att vinna championat det är jag tacksam över!

Tips till spelare:Att inte tappa tålamodet bara fortsätt öva

Bloggadress: http://lisawinterstorm.blogg.se/
Fin outfit!


Kram Emmy och ett stort tack till lisa för interljuvn!
p.s Abbie har tyvärr tagit bort sin klubb :C vi kommer sakna den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du kommenterar det värmer!