lördag 30 mars 2013

Sorry!

Förlåt för jag inte gjort något inlägg.
Abbie har kompisar hos sig såå hon e lite AFK från bloggen.
Som ni vet är det Star rider helg
Jag och Wild var med i Firgroves championat där vi kom 4 :3
Nästa gång kunde vi inte röra oss vi frös fast kan man säga.
Nu har jag köpt Wild så han är min egen häst.
Men jag har alltis tyckt han varit min häst.
Judy sa att han var en bra häst när hon hade honom.
Och att jag och Wild fungerade bra i lopp.

Just det jag och Fia var ute med hästarna.
Fia blev överkörd :(
Bilen lät inget inte ens hjulen not OK.
Så ahh
VARNING:akta er för en lila bil i Silver glade.
Wild blev så rädd att han stannade.
En mindre bra nyhet vi har förlorat lite klubbmedlemmar men såklart ska vi inte deppa men vi kommer sakna dem :3
 
det inte ett värst långt inlägg men ja ;)
Glad påsk :3
Kommentera gärna.
//Emmy
 
 
 

2 kommentarer:

Tack för du kommenterar det värmer!