söndag 17 mars 2013

Mitt första inlägg!

Heej det är jag som är Emmy,jag är klubbledare i klubben :3
Om ni undrar något och Abby inte svarar vet ni vem som ni ska fråga.
Jag hjälper abby me aktviter och sånt också :3
Ni har väl hört hennes veckans info?
Tis:Championat gamla banan i Moorland kl 16:30 Om ni inte kan banan kan ni bara fråga om vi kan lära er den (detta är friviligt)
Ons:Final championtet alla vinnerna möts den som vinner går upp i rank den högsta ranken är mästare.Så man ökar 1 rank varje gång man vinner tills man hamnar level/rank mästare.
samma tid som på tisdagen som onsdagen


Detta är min häst Wildfighter,Han är min trogna häst,Vi har kommit 2, 2 gånger i championtet i Moorland och även 3 och nästa 1 :3
Wildfighter kallas stenizz
för han liknar en sten :3
Han är såå gölig ;)
Det var lite om oss.
blev lite att läsa dock men alla fall ha en trevlig kväll
//Emmy


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du kommenterar det värmer!